Spletna trgovina eyespyshop.si se lahko uporablja le s temi splošnimi pogoji poslovanja (v nadaljevanju splošni pogoji), pri čemer si podjetje EYE SPY pridržuje pravico do sprememb splošnih pogojev poslovanja. Že s samo uporabo spletne strani eyespyshop.si se smatra, da je vsakokratni uporabnik, obiskovalec (v nadaljevanju uporabnik) seznanjen z navedenimi splošnimi pogoji in se z njimi strinja. Zato se za vsakega uporabnika predpostavlja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine eyespyshop.si. Uporabnikom svetujemo, da splošne pogoje poslovanja preverijo vsakokrat, ko se odločijo uporabljati spletno trgovino eyespyshop.si, saj jih skladno s 120. členom veljavnega obligacijskega zakonika zavezujejo in so tako obvezni, da jih spoštujejo.
Spletno stran eyespyshop.si uporabniki uporabljajo, obiskujejo in po njej brskajo na lastno odgovornost. EYE SPY ne prevzema nobene odgovornosti in ni odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe izdelkov in druge lastnine uporabnikov spletne strani eyespyshop.si, niti za morebitne viruse, ki bi lahko prizadeli računalniško opremo zaradi obiska, uporabe, brskanja po tej spletni trgovini ali prenosa kakršnihkoli podatkov in informacij z nje. Prav tako podjetje EYE SPY ni odgovorno za vsebino katerekoli zunanje, druge spletne strani, ki je kakorkoli povezana s spletno trgovino eyespyshop.si.
Vsebina te spletne trgovine je zaščitena z zakonom o avtorski in sorodnih pravicah. Vsebine, ki so objavljene v spletni trgovini eyespyshop.si, se lahko naložijo in prenesejo, vendar izključno za potrebe domače, osebne uporabe. V nobenem primeru pa vsebine spletne trgovine eyespyshop.si ni dovoljeno razmnoževati, kopirati, poobjavljati, pošiljati po pošti ali na drug način posredovati in razširjati v javne ali komercialne namene brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja EYE SPY.
Opredelitev pojmov:
Ponudnik je podjetje EYE SPY Tomislav Zver s.p., Melinci št. 41, 9231 Beltinci
Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno trgovino eyespyshop.si
Kupec je oseba, ki je opravila nakup v spletni trgovini eyespyshop.si
Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov
CENE IZDELKOV
Naročanje v spletni trgovini eyespyshop.si poteka v slovenskem jeziku prek interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vse cene na straneh eyespyshop.si so navedene v evrih, ter že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila.
NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med EYE SPY in kupcem je v spletni trgovini eyespyshop.si sklenjena v trenutku oddaje naročila.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku eyespyshop.si
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
EYE SPY ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. EYE SPY mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. EYE SPY ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
KORAKI NAKUPA - SKLENITEV POGODBE ALI NAROČILA
Ko uporabnik najde artikel, ki ga želi naročiti ga vstavi v košarico.
Na blagajni se lahko odločite ali se boste za nakup registrirali ali nakup opravili kot gost.
Pri nakupu kot gost morate v levi koloni navesti naslednje:
Osebne podatke:
Ime * Priimek * E-Mail * Potrdite E-maila * Telefon
Naslov:
Ulica in hišna št. * Mesto * Poštna številka * Država(izbira iz menija)
Če naročate kot podjetje vnesete še: Organizacija(ime podjetja) * ID podjetja (davčna številka)
Pod izbiro države imate 3 potrditvena polja:
1. naročitev na e-novice - ni obvezno potrditveno polje
2. Če je naslov za dostavo enak naslovu računa, potrdite da ni potrebno ponovno vnašati naslova
3. Potrditev za strinjanje varstva podatkov - obvezno
Pri registraciji novega računa so vsi podatki za vnos enaki, le da je pri osebnih podatkih dodano polje za vnos gesla in potrditev gesla.
V desni koloni najprej izberete način dostave:
1. Dostava po dostavni službi (GLS ali pošta)
2. Osebni prevzem na sedežu podjetja
3. Brezplačna dostava za nakupe nad 200€, velja samo za nakupe z avansnim plačilom (po predračunu preko spletne banke, nakazilo s položnico ali paypal nakazilo)
Načini plačila:
1. Gotovinsko plačilo pri osebnem prevzemu
2. Preko spletne banke oziroma po predračunu (navodilo za izpolnitev plačilnega naloga se prikaže na strani)*
3. Plačilo preko paypal računa**
4. Plačilo po povzetju***
*Pravne in fizične osebe prejmejo predračun, na podlagi katerega potem nakažejo znesek za naročeno blago na naš transakcijski račun. Za izdajo predračuna morajo kupci posredovati vse potrebne informacije, ki jih zahtevamo ob naročilu. Če izdelka ni na zalogi potem je na njem naveden tudi predviden rok dobave o katerem sta se stranki prej dogovorili. Predračun se pošlje po elektronski pošti. Predračuni so izstavljeni v 2 (dveh) dneh od prejema naročila. Predračun je veljaven 8 delovnih dni od prejema naročila.
** Za plačilo s paypalom morate imeti paypal račun. Pri plačilih s paypal-om je provizija za nakazilo 5% od zneska naročila. Z zaključitvijo nakupa, pritisk na gumb "potrdi naročilo", boste preusmerjeni na paypal stran, kjer se morate prijaviti in potrditi plačilo.
***Izdelke vam bomo poslali s plačilom ob prevzemu. Dostavljavcu ali poštnemu uslužbencu boste izročili gotovino in ta bo za vas opravil plačilo. Pri dostavi po Pošti Slovenije, je ob prevzemu pošiljke potrebno Pošti Slovenije poravnati še provizijo za plačilo univerzalnega plačilnega naloga (UPN) po veljavnem ceniku pošte Slovenija. Pri dostavni službi GLS ni dodatne provizije za kupca.
Košarica:
Prikazani je seznam vseh artiklov, ki jih želite naročiti. V tem koraku lahko spremenite naročeno količino izdelkov. Če imate kodo kupona jo lahko vnesete. Pod tem je naveden znesek celotnega nakupa. Naročnik v tem koraku potrdi, da je seznanjen s pogoji naročanja v nasprotnem primeru ni mogoče zaključiti naročila. V tem koraku tudi zaključite naročilo. Po zaključku naročila dobi naročnik elektronsko sporočilo s potrditvijo naročila.
Pred zaključkom naročila/potrditvijo je možno preverjanje pravilnosti naročila in hkrati omogočeno spreminjanje in popravljanje vsebine naročila.
Pogodba v elektronski obliki se hrani v arhivu na sedežu podjetja EYE SPY. Registrirani uporabniki imajo možnost v vsakem trenutku dostopati do svojih opravljenih nakupov/sklenjenih pogodb.
VARNOST
Zagotavljamo vam, da bomo vaše podatke obravnavali zaupno, jih skrbno varovali in v nobenem primeru posredovali ali prodali tretji osebi (izjeme v primeru nezakonitega delovanja v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi). Pridobljene podatke bomo uporabljali le za nemoteno izvedbo nakupov, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter v primeru, če se boste tako odločili, za pošiljanje elektronskih novic in ponudb.
EYE SPY za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov (registrirani uporabniki): ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije.
EYE SPY navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za goste spletne trgovine eyespyshop.si podjetje EYE SPY hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
DOSTAVA IN PREVZEM BLAGA
Dobavljivost artiklov in ostale podatke o vašem naročilu vam sporočimo po elektronski pošti, potem ko prejmemo vaše naročilo.
Rok dobave blaga iz zaloge traja največ 3-5 delovne dni od potrditve naročila, za izdelke katerih ni na zalogi pa je rok dobave naveden v opisu posameznega naročenega izdelka.
STROŠKI DOSTAVE
Stroški dostave plača naročnik. Stroške pakiranja in dostavo vam zaračunamo pavšalno po tarifah, ki jih lahko vidite v košarici.
VRAČILO BLAGA
Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljalcu, nato pa se z prodajalcem dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Poznejših poškodbenih reklamacij zaradi dostave, brez zapisnika nikakor ne bomo upoštevali!
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@eyespyshop.si
Obrazec za vračilo izdelkov, ki ga morate priložiti k vračilu, je na voljo na spletni strani trgovine: eyespyshop.si
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini in obliki na svoje stroške (tako pravi zakon) odposlati ali dostaviti podjetju v 14 dneh po sporočilu od odstopa pogodbe. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Sprejeli bomo samo pakete brez odkupnin!
Podjetje EYE SPY blaga ni dolžno sprejeti, če je blago izvengarancijsko uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Rok za uveljavitev stvarne napake je 2 leti.
O napakah, ki ste jih opazili, nas je potrebno obvestiti v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake. Obrazec za uveljavljanje stvarne napake na artiklu, dobite tukaj.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake podrobneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt.
REKLAMACIJE IN INFORMACIJE
V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo spletne trgovine eyespyshop.si smo vam na voljo na elektronski pošti: info@eyespy.si (g. Tomislav Zver - GSM: 041 711 341)
GARANCIJA
V primeru napake na artiklu, po predložitvi garancijske kartice in računa, ima kupec pravico dati popraviti opremo, kupljeno pri prodajalcu (razen montažne strojne opreme) v garancijskem roku. Garancijski rok je naveden na dokumentaciji ob posameznem artiklu. Garancija ne velja, če so pomanjkljivosti v blagu posledica kršitve pravil uporabe, skladiščenja, prevoza ali ravnanja tretjih oseb. Vse zahteve kupca se vpišejo v garancijski list s podrobnim opisom napak, ki so nastale pri delovanju opreme. Garancijo na izdelke izdaja proizvajalec opreme, podjetje EYE SPY Tomislav Zver s.p. pa pri uveljavljanju garancijskih pravic sodeluje kot posrednik med kupcem opreme in proizvajalcem.
Garancija ne velja za izdelek, če:
1. Je potekel garancijski rok,
2. Če je šlo za neprimerno uporaba izdelka, in sicer:
- uporabo opreme v pogojih, ki niso zajeti v navodilih proizvajalca, prekomerno obremenitev, ki jo priporoča proizvajalec;
- mehanske poškodbe (vdori, razpoke, udarci itd.)
- odrezan kabelski konektor (odrezek kabla je od vtiča oddaljen le 1 cm). Upoštevajte, da kabel od razvodne škatle do kamere del tehnologije in ga tako ali drugače ne smete poškodovati ali rezati, saj bo to povzročilo popolno izgubo funkcionalnosti kamere in garancijo;
- pomanjkanje ali poškodovanje pečatov na napravi;
- sprememba tovarniških značilnosti in uporabo naprave, ki je drugačna od njegovih prvotnih značilnosti;
- okvare zaradi udarcev drugih predmetov;
- poškodbe elementov naprave zaradi neurja ali drugih naravnih pojavov;
- prisotnost kemične, elektrokemične, elektrostatične ali ekstremne toplotne poškodbe;
- škoda zaradi neusklajenosti zahtev glede komunikacije ali kablov, določene v navodilih za uporabo;
- škoda zaradi vgradnje neskladnih komponent, ki niso vključene v opremi;
- nepravilno delo s strojno in programsko opremo in/ali nepravilno ponovno programiranje.
Garancija ne zajema:
Škode, povzročene drugi napravi, ki deluje v povezavi s tem izdelkom;
Združljivost izdelka z izdelki in programskimi izdelki tretjih oseb v zvezi z njihovo združljivostjo in konfiguracijo sistemov.
Odklonitev drugih jamstev:
Prodajalec v nobenem primeru ni odgovoren za kakršnokoli škodo (vključno, brez omejitev, s primeri izgube dobička, prekinitvijo poslovanja, izgubo poslovnih informacij ali drugimi denarnimi izgubami), ki izhajajo iz uporabe ali nezmožnosti uporabe kupljene opreme.
PRITOŽBE IN SPORI
EYE SPY spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. EYE SPY se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 041 711-341 ali po elektronski pošti na info@eyespyshop.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@eyespyshop.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Podjetje EYE SPY ne priznava nobenega izvajalca IPRS, kot pristojnega za reševanje sporov.
Za reševanje potrošniških sporov je podjetje EYE SPY registrirano na platformi za SRPS – Spletno reševanje sporov. (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL)
Podjetje EYE SPY se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si EYE SPY prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!